ჩვენ შესახებ

თანამედროვე  და დაცული საარქივო ინფრასტრუქტურა

“არქივი 360“-ის თანამედროვე საარქივო სივრცე დაცულია 24 საათის განმავლობაში, მოქმედებს ხანძარსაწინააღმდეგო, წყალდიდობის, ელექტრონული წვდომის კონტროლი და საწყობის მართვის თანამედროვე სისტემა.

ჩვენ ვუზრუნველყოფთ მომსახურეობის გაწევას საქართველოს ნებისმიერ რეგიონში. ჩვენი გამოცდილი გუნდი იზრუნებს დოკუმენტების მოწესრიგებასა და მათ უსაფრთხო განთავსებაზე.

რატომ გჭირდებათ ჩვენი სერვისი?

  1. პროფესიონალური არქივიზაცია, ხარჯებს მნიშვნელოვნად გიმცირებთ;
  2. გითავისუფლდებათ დამატებითი ფართი;
  3. დოკუმენტების მოძიება ხდება 5 -ჯერ უფრო სწრაფად.

მომსახურება მოიცავს:

  • დოკუმენტების სრულყოფილი შეგროვება;
  • დოკუმენტების დაარქივება;
  • დოკუმენტების ფასეულობის გამოკვლევა;
  • განადგურების მიზნით დოკუმენტების გამოყოფა;
  • სავალდებულო დოკუმენტების მომზადება;
  • მნიშვნელოვანი დანაზოგი საოფისე სივრცეში;
  • დოკუმენტების დროული განადგურება;
  • თქვენს თანამშრომლებზე არასასურველი დატვირთვის შემცირება;
  • მნიშვნელოვანი დოკუმენტების და ინფორმაციის უსაფრთხოება; 

საწყობის ოპერატორი

კომპანია Archive 360 აცხადებს ვაკანსიას საწყობის ოპერატორის პოზიციაზე თბილისში, ისანი სამგორის რაიონში 

 

  • ორგანიზებული და დეტალების მიმართ ყურადღებიანი
  • შრომისმოყვარე, პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობით
  • კომპიუტერული უნარ-ჩვევები

 

  • საწყობში ტვირთის გადაადგილება
  • საწყობში შემოსული ყუთების შესახებ არსებული მონაცემების შემოწმება
  • ნებისმიერი სხვა ლოჯისტიკური დავალებების შესრულება

 

  • ორშაბათი- პარასკევი 9:30 – 18:00- მდე.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ შეავსოთ აპლიკაცია და ატვირთოთ CV, ვაკანსიის დასახელებაში აირჩიეთ საწყობის ოპერატორი

დოკუმენტების ოპერატორი

კომპანია სს Archive360 მენეჯმენტი აცხადებს ვაკანსიას დოკუმენტების ოპერატორის პოზიციაზე თბილისში, ისანი სამგორის რაიონში (კაიროს ქ.).

 

  • მონაწილეობა სკანირებისა და დოკუმენტაციის მომზადების პროცესში მათი სორტირება და დახარისხება, დასკანერებული დოკუმენტის სპეციალურ პროგრამაში ატვირთვა;
  • დოკუმენტების კატალოგების შედგენა, დოკუმენტაციის მომზადების პროცესში მათი სორტირება, დახარისხება;
  • მომხმარებლის მოთხოვნის მიხედვით, ყუთებში დოკუმენტების მოძიება, მათი საჭიროებისამებრ დასკანერება და დროულად მიწოდება;
  • მომხმარებლებთან ურთიერთობა ელ. ფოსტის საშუალებით;
  • მიმდინარე პროექტებში მონაწილეობა;
  • სხვა ადმინისტრაციული ვალდებულებების შესრულება.

 

  • კომპიუტერული უნარ-ჩვევები;
  • წრაფი და აკურატული ბეჭვდითი უნარი;
  • წერითი და სასაუბრო ინგლისური ენის საწყის დონეზე ფლობა;
  • მოწესრიგებული და დეტალების მიმართ ყურადღებიანი.

 

  • მიზანმიმართულობა და შედეგის მიღწევაზე ორიენტირებულობა;
  • დროის მართვის უნარი;
  • ორგანიზებულობა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი.

 

  • ორშაბათი- პარასკევი 9:30 – 18:00- მდე.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ შეავსოთ აპლიკაცია და ატვირთოთ CV, ვაკანსიის დასახელებაში აირჩიეთ – დოკუმენტების ოპერატორი