დოკუმენტების გაციფრულება

მსოფლიო დონის ჩანაწერების მართვის სისტემა

არქივი 360 კლიენტებს სთავაზობს ინფორმაციის მართვის საუკეთესო გზებს და უზრუნველყოფს სწრაფ და მარტივ წვდომას ამ ინფორმაციაზე.

ჩვენ გთავაზობთ იმპლემენტაციის მომსახურების სრულ პაკეტს

ჩვენი იმპლემენტაციის სერვისები მოიცავს:

 შემოწმების ნიშანი
პროგრამის ინსტალაცია, როგორც ლოკალურად, ასევე დინტანციურად
 შემოწმების ნიშანი
მომხმარებელთა მოთხოვნებისა და პროცესების პროგრამული დანერგვა.
 შემოწმების ნიშანი
თქვენი არსებული სისტემის ჩვენ პროგრამასთან მიგრაცია.
 შემოწმების ნიშანი
პროგრამის მომხმარებელთა და IT თანამშრომელთა დატრენინგება.

საწყობის ოპერატორი

კომპანია Archive 360 აცხადებს ვაკანსიას საწყობის ოპერატორის პოზიციაზე თბილისში, ისანი სამგორის რაიონში 

 

  • ორგანიზებული და დეტალების მიმართ ყურადღებიანი
  • შრომისმოყვარე, პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობით
  • კომპიუტერული უნარ-ჩვევები

 

  • საწყობში ტვირთის გადაადგილება
  • საწყობში შემოსული ყუთების შესახებ არსებული მონაცემების შემოწმება
  • ნებისმიერი სხვა ლოჯისტიკური დავალებების შესრულება

 

  • ორშაბათი- პარასკევი 9:30 – 18:00- მდე.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ შეავსოთ აპლიკაცია და ატვირთოთ CV, ვაკანსიის დასახელებაში აირჩიეთ საწყობის ოპერატორი

დოკუმენტების ოპერატორი

კომპანია სს Archive360 მენეჯმენტი აცხადებს ვაკანსიას დოკუმენტების ოპერატორის პოზიციაზე თბილისში, ისანი სამგორის რაიონში (კაიროს ქ.).

 

  • მონაწილეობა სკანირებისა და დოკუმენტაციის მომზადების პროცესში მათი სორტირება და დახარისხება, დასკანერებული დოკუმენტის სპეციალურ პროგრამაში ატვირთვა;
  • დოკუმენტების კატალოგების შედგენა, დოკუმენტაციის მომზადების პროცესში მათი სორტირება, დახარისხება;
  • მომხმარებლის მოთხოვნის მიხედვით, ყუთებში დოკუმენტების მოძიება, მათი საჭიროებისამებრ დასკანერება და დროულად მიწოდება;
  • მომხმარებლებთან ურთიერთობა ელ. ფოსტის საშუალებით;
  • მიმდინარე პროექტებში მონაწილეობა;
  • სხვა ადმინისტრაციული ვალდებულებების შესრულება.

 

  • კომპიუტერული უნარ-ჩვევები;
  • წრაფი და აკურატული ბეჭვდითი უნარი;
  • წერითი და სასაუბრო ინგლისური ენის საწყის დონეზე ფლობა;
  • მოწესრიგებული და დეტალების მიმართ ყურადღებიანი.

 

  • მიზანმიმართულობა და შედეგის მიღწევაზე ორიენტირებულობა;
  • დროის მართვის უნარი;
  • ორგანიზებულობა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი.

 

  • ორშაბათი- პარასკევი 9:30 – 18:00- მდე.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ შეავსოთ აპლიკაცია და ატვირთოთ CV, ვაკანსიის დასახელებაში აირჩიეთ – დოკუმენტების ოპერატორი